Näiteks sai iga töötoas osalenu läbi mõelda konkreetselt, mis on tema toode või teenus, see konkreetne “asi”, mida ta pakub või soovib pakkuma hakata, ning kes neid vajab. Et nt kanamunad ja nende tarbijad kokku saaksid ning pikalt kokku jääksid (klientide hoidmine), tuleb korralikult läbi mõelda bränding ehk väärtused, sõnumid, nende tonaalsus jpm, et muna tarbijal oleks võimalik brändiga lihtsalt samastuda.
Muuhulgas rõhutas koolitaja, et iga tegevuse puhul tuleks endalt küsida “miks”, sest see aitab hoida fookust ja eristada olulist ebaolulisest ning nõnda kallist aega ja muid ressursse mõistlikult kasutada, aga ka hoida neid, kes näiteks sinu kohalikult ja loodussõbralikult toodetud toitu hindavad. Eelnevale aitavad kaasa ka planeerimine, selge eesmärgi paika panemine, tulemuste hindamine.
Järgmise kahe kuu jooksul saavad õppepäevadel osalenud maaettevõtluse huvilised oma ideid edasi lihvida ning võimalusel teha seda mõne asjatundjast mentori abiga.
Aitäh kõigile osalenutele ja hästi sihitud lendu!